Support-16x9.jpg

Support

Vi tilbyr teknisk support for alle produktene våre.

Telefonsupport tilbys gratis i de normale åpningstidene, fra 08:00 til 17:00, med unntak av under lunsjpausen.
Dersom du har behov for reparasjon eller teknisk support på kundesiden, kan du få et pristilbud for dette.
Vi tar betalt for all reparasjon eller teknisk support på kundesiden uansett om garantien gjelder for produktet eller ikke.
For forespørsler om support kan du kontakte oss på support@scn.se eller ringe til sentralbordet på +46 (0)8-668 21 00.
Ønsker du å få reparert et produkt? Vennligst se "Slik returnerer du produkter".
Klikk her for å laste ned vår Teamviewer QuickSupport!

 

Slik returnerer du produkter

Returrettigheter 

En kjøper som ønsker å returnere et produkt, må alltid få en godkjennelse fra Sensor Control AB før en retur finner sted. Send en e-post til claims@scn.se for å be om godkjennelse.
Dersom produktet er blitt godkjent av Sensor Control Nordic AB i henhold til de gjeldende kjøpsvilkårene, sender du det defekte produktet til:

Sensor Control Nordic AB

Truckvägen 16B
194 52 Upplands Väsby
Sverige

Produktet sendes for kundens regning og risiko, og en returmelding må legges ved. Skjemaet for returmelding kan du få fra Sensor Nordic AB, eller du kan laste det ned på hjemmesiden vår. Returer uten vedlagt returmelding eller godkjennelse fra Sensor Control Nordic AB vil ikke bli godtatt.

Dersom produktet dekkes av en garanti, vil det som regel bli reparert og sendt tilbake til kunden. Hvis man ønsker å få erstattet produktet med et nytt produkt, må det bestilles på den vanlige måten for å sikre en så rask levering som mulig. Hvis produktet ikke viser noen tegn på defekter, vil et testgebyr på 80 euro (ekskl. mva.) bli debitert.

Dersom produktet ikke dekkes av noen garanti, sender du det defekte produktet til Sensor Control Nordic AB sammen med den ferdig utfylte returmeldingen. Returen skjer for kundens regning og risiko. Dersom Sensor Control Nordic AB mener at det defekte produktet kan repareres, vil kunden bli informert om kostnaden for reparasjonen før noen reparasjon utføres. Dersom produktet må sendes til Sensor Control Nordic ABs leverandør for vurdering, vil den ekstra kostnaden for dette debiteres kunden, uansett om produktet blir reparert eller ikke.